خرید گوچی اصل در ایران

خرید گوچی اصل در ایران

gucci

خرید محصولات اصلی گوچی در ایران راحت تر از همیشه شده است، با وجود سایت sbluxconcierge.com  با انتخاب‌های متعددی از سبک‌ها و طرح‌ها، می‌توانید به‌راحتی قطعه‌ای را پیدا کنید که با لباس‌های شما ست می‌شود. از جعلی‌ها رضایت نداشته باشید. گزینه‌ی اصلی را انتخاب کنید و از بهترین لباس‌های لوکس استفاده کنید.

تاریخچه برند GUCCI

گوچی، خانه مد لوکس مستقر در فلورانس. این شرکت که در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تأسیس شد، به عنوان یک خرده فروش کالاهای چرمی و چمدان شروع به کار کرد تا اینکه به سرعت تحت مدیریت پسران گوچی گسترش یافت. این شرکت در سال 1995 پس از یک دوره طولانی و دراماتیک دعواهای خانوادگی عمومی شد و اکنون تحت مالکیت شرکت چند ملیتی فرانسوی کرینگ است. گوچی یکی از برجسته‌ترین برندهای مد لوکس در جهان به حساب می‌آید که بیش از 500 فروشگاه در سرتاسر جهان را اداره می‌کند و درآمدی بیش از 10.5 میلیارد یورو (11 میلیارد دلار [آمریکا]) در سال 2022 دارد.

gucci

گوچیو گوچی قبل از اینکه گوچی را تاسیس کند، به عنوان پسر ناقوس در هتل ساوی در لندن کار می کرد. آنجا بود – داستان از این قرار است – که شیفته چمدان های لوکسی شد که اشراف شهر حمل می کردند. پس از بازگشت به ایتالیا، گوچی برای برند چمدان فرانزی کار کرد و در این مدت کار با چرم را آموخت. در سال 1921 گوچی اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در Via della Vigna Nuova فلورانس افتتاح کرد و در آنجا شروع به فروش کالاهای چرمی و چمدان خود کرد. او بعداً به فروش لوازم جانبی اسب سواری پرداخت. چهار پسر گوچی، آلدو، واسکو، رودولفو و اوگو (پسرخوانده‌اش) به زودی وارد تجارت خانوادگی شدند. (اگرچه گوچی دختری به نام گریمالدا داشت، اما او در این تجارت شرکت نداشت.) در سال 1935 جامعه ملل تحریمی را بر ایتالیای موسولینی اعمال کرد و واردات چرم را به شدت متوقف کرد. این امر گوچی را مجبور کرد تا مواد جایگزینی برای خط رو به رشد اقلام لوکس خود بیابد. کارگاه گوچی برای مقابله با تحریم، ماده جدیدی از کنف بافته شده از ناپل تولید کرد. اولین کیف های تجاری موفق این برند از این کاناپا ساخته شد و دارای الگوی الماس قهوه ای روی قهوه ای بود. در سال 1938 گوچی ویترین فروشگاهی را در رم افتتاح کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، گوچی دوره توسعه و نوآوری را آغاز کرد. به دلیل کمبود چرم پس از جنگ، گوچی بامبو را از ژاپن وارد کرد تا کیف دسته‌دار بامبو را بسازد. این کیف محبوب بود و در دهه‌های بعد به یک نماد وضعیت تبدیل شد. در همان دوره نوآوری، آلدو گوچی اولین کیف پوست خوک شرکت را طراحی کرد و رودولفو گوچی در سال 1951 یک فروشگاه در میلان افتتاح کرد. در سال 1952 آلدو گوچی یک فروشگاه گوچی را در هتل ساوی پلازا در شهر نیویورک افتتاح کرد. گوچیو گوچی مدت کوتاهی پس از افتتاح فروشگاه نیویورک درگذشت و متعاقباً مالکیت شرکت بین سه پسر بیولوژیکی گوچی تقسیم شد که ظاهراً مانع از داشتن سهام اوگو در امپراتوری گوچی شدند. در سال 1953، خانه مد، لوفر گوچی را منتشر کرد که دارای یک گز فلزی از اسب بود – اشاره ای به ریشه های شرکت در لوازم سوارکاری.

در سال 1961 گوچی فروشگاه هایی را در لندن و پالم بیچ فلوریدا افتتاح کرد. تقریباً در همان زمان، بانوی اول آمریکا و نماد مد، ژاکلین کندی، در حالی که کیف گوچی حمل می کرد، دیده شد که به محبوبیت بیشتر این برند کمک کرد. این کیف بعدا جکی نام گرفت و به یکی از پر عکاس ترین کیف های دهه 1970 تبدیل شد. در اوایل دهه 1960 گوچی نیز لوگوی معروف دوبل G را که توسط آلدو گوچی طراحی شده بود، پذیرفت و فروشگاهی در پاریس افتتاح کرد. در دهه 1970 گوچی در توکیو و هنگ کنگ فروشگاه هایی را در کنار یک مکان دوم در نیویورک افتتاح کرد.

gucci

دهه 1980 مخصوصاً برای گوچی پرآشوب بود، زیرا اختلافات خانوادگی طولانی مدت به اوج رسید. در سال 1980، یکی از پسران آلدو، پائولو گوچی، تلاش کرد خطوط مد جدیدی را با استفاده از نام خانوادگی راه اندازی کند. سایر اعضای خانواده خشمگین شدند و برای جلوگیری از به رسمیت شناخته شدن شاخه پائولو، پرونده های قضایی را تنظیم کردند. اگرچه طرح او در نهایت مسدود شد، اما این شکاف شروع به یک سری از دعواهای عمومی به طور فزاینده ای کرد. در سال 1982، یک سال پس از اولین نمایش مد گوچی، پائولو شکایتی 13.3 میلیون دلاری را علیه پنج عضو دیگر خانواده پس از اینکه آنها در جلسه هیئت مدیره به او حمله کردند، تنظیم کرد. در همان سال، رهبری گوچی تصمیم گرفت که شرکت را عمومی کند، به این امید که برخی اختلافات را کاهش دهد. رودولفو گوچی بلافاصله پس از آن شروع به کارگردانی این برند کرد. اما در سال 1983 درگذشت و اکثریت سهام خود را به پسرش مائوریتزیو واگذار کرد.

Maurizio Gucci راه اندازی مجدد کسب و کار خانوادگی لوکس را تصور می کرد و فکر می کرد که تمرکز عمویش آلدو بر تولید انبوه برند را به شدت تضعیف کرده است. او اقدامات قانونی را برای بیرون راندن عمویش از شرکت انجام داد و خانواده دوباره با هم درگیر شدند. در سال 1986 آلدو به فرار مالیاتی اعتراف کرد و یک سال را در زندان فلوریدا گذراند. مائوریتزیو به جعل امضای پدرش برای اجتناب از پرداخت مالیات بر ارث متهم شد و به سوئیس گریخت، اگرچه بعداً تبرئه شد. در سال 1989، در حالی که شرکت کاملاً به هم ریخته بود، Maurizio Gucci و بانک سرمایه گذاری مستقر در بحرین، Investcorp، اکثریت سهام گوچی را به دست آوردند و اساساً به اختلافات خانوادگی طولانی پایان دادند.

درباره پخش ویدیو gucci

محصولات محبوب گوچی در ایران

چه متخصص مد باشید و چه فقط به دنبال لوازم جانبی سرگرم کننده هستید، قطعا نام گوچی را شنیده اید. هر بار که نامی را می شنوید، تداعی با تجمل ایجاد می شود. به جرات می توان گفت که گوچی مترادف با لوکس و استایل است.

این خانه مد ایتالیایی بیش از 100 سال است که وجود دارد و سخت نیست که بفهمیم چرا هنوز هم قوی است. این برند به دلیل کیفیت بالای کاردستی، توجه به جزئیات و طراحی های بی انتها که هرگز از مد نمی افتند، شناخته شده است.

اما، گوچی فقط در مورد سنت نیست، آنها همچنین می دانند که چگونه چیزها را تازه و هیجان انگیز نگه دارند. آنها قدیمی را با جدید ترکیب می کنند و از میراث غنی خود الهام می گیرند اما روندهای جدید را نیز در بر می گیرند. این رویکرد منحصر به فرد منجر به ایجاد طیف گسترده ای از محصولات شده است که هم کاربردی و هم شیک هستند. این برند در دنیای مد حضور پررنگی دارد و به دلیل شهرت برای پیش بردن مرزهای طراحی سنتی، شهرت دارد. مدیر خلاق گوچی، الساندرو میکله، با احیای مجدد این برند و آوردن زیبایی‌شناسی جدید و التقاطی به مجموعه‌های آن شناخته شده است. این برند با مجموعه‌هایی که سبک‌های قدیمی و مدرن را به روش‌های غیرمنتظره‌ای ترکیب می‌کنند، حس تجدید انرژی و خلاقیت را تجربه کرده است. اگر به دنبال خرید محصول گوچی هستید، در اینجا لیستی از برخی از محصولات مورد علاقه ما آمده است.

این قطعه کلاسیک دارای ظرافت و پیچیدگی است. این کیف که از مرغوب ترین مواد ساخته شده است، هم کاربردی و هم شیک طراحی شده است. لوگوی نمادین GG به‌طور برجسته در جلو دیده می‌شود و آن را به یک قطعه قابل تشخیص تبدیل می‌کند. این محصول در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است که آن را به یک انتخاب همه کاره برای هر مناسبتی تبدیل می کند. این برای افزودن حس لوکس به ظاهر روزمره شما عالی است. حمل این کیف مطمئناً باعث چرخش سر خواهد شد!

GG MARMONT HANDBAG
SMALL OPHIDIA HANDBAG

لوگوی GG تکاملی از طرح اصلی لوزی گوچی از دهه 1930 است و از آن زمان به نماد میراث گوچی تبدیل شده است. اکنون این کیف دستی کوچک از آخرین خط Ophidia با این الگوی متمایز مزین شده است. یک قطعه تزئینی دوتایی G رنگ نهایی را فراهم می کند.

این خط برای کسانی که می‌خواهند با لباس‌هایشان ظاهری داشته باشند مناسب است. این خط چیزی برای همه دارد، از چاپ های جسورانه و رنگارنگ گرفته تا طرح های براق و پیچیده. این خط شامل طیف گسترده ای از گزینه های لباس، از جمله کت و شلوار، لباس، و شلوار است، که پیدا کردن آیتم مناسب برای استایل شما را آسان می کند. لباس‌ها با بهترین پارچه‌ها ساخته شده‌اند و حسی لوکس به آن‌ها می‌دهند و تضمین می‌کنند که برای سال‌های آینده دوام خواهند داشت.

نقوش سنتی خانه به شکلی جدید در قالب جزئیات چشم نواز ارائه شده است. این روسری ابریشمی و پشمی دارای موتیف ژاکارد GG است که از طراحی گوچی از دنیای ورزش سوارکاری الهام گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا